bthew -




Den sunnere hverdag 1

Jeg skal starte med en sunnere hverdag. Hardere treningskter, oftere og stt og surt, sjeldnere. Jeg trenger pushe meg selv. Push it to the limit som de sier.

Hvorfor? Fordi jeg helt klart trenger det. Sprsmlet er bare... hvordan?

Man starter med planlegge mltidene dagen fr. Her skalalt det usunne legges vekk, mens frukt og grnt kommer inn i bildet. Lag gjerne nistepakken til skolen dagen fr.

Selv om det kanskje ikke er sndag, kan du fortsatt planlegge treningsktene for uken. Du trenger ikke pushe deg selv hver dag, men g bort til vennen din isteden for bli kjrt er bedre enn ingen trening i seg selv.

Ikke sitt for mye ved pc skjermen. Ta heller med deg hunden din ut (eller en venninne) g tur. Vr mye i bevegelse.

Skyll huden din med vann hver morgen og kveld. Bruk gjerneansiktsmaskeom du er jente.. Kutt ut brusen, drikk heller vann (for meg blir ikke dette noe problem ettersom jeg foretrekker vann uansett)

Hvis/Nr du er ute jogger, hr p musikk som kan pushe deg til det maksimale. Ikke rolige og klissete kjrlighetssanger. Viktig hre p noe som fr deg til nske bevege deg

Om du ikke orker forlate huset - frykt ikke. Sl p stereo anlegget, klikk deg inn p youtube, finn en sang p spotify, eller ett eller annet. Sett musikken p hy guffe og dans til du blir gal!

Glem for all del ikke ha styrke og tye ut! VIKTIG VIKTIG VIKTIG!


Musikk listen

Ettersom at jeg har krevd at dere skal hre p pushe musikk kan jeg jo skrive ned ett par sanger som hjelper meg med f blodsirkulasjonen i gang


Jai ho (you are my destiny) - the pussycat dolls

keep it going louder - Major Lazer (se musikk video.. funny!)

step up - Samantha Jade

Push it to the limit - Corbin Bleu

Whip your hair - Willow Smith

-A

Les mer i arkivet Juli 2011 Juni 2011 Mai 2011
hits