bthew -




Den sunnere hverdag 1

Jeg skal starte med en sunnere hverdag. Hardere treningsøkter, oftere og søtt og surt, sjeldnere. Jeg trenger å pushe meg selv. Push it to the limit som de sier.

 

Hvorfor? Fordi jeg helt klart trenger det. Spørsmålet er bare... hvordan?

Man starter med å planlegge måltidene dagen før. Her skal alt det usunne legges vekk, mens frukt og grønt kommer inn i bildet. Lag gjerne nistepakken til skolen dagen før.

Selv om det kanskje ikke er søndag, kan du fortsatt planlegge treningsøktene for uken. Du trenger ikke å pushe deg selv hver dag, men å gå bort til vennen din isteden for å bli kjørt er bedre enn ingen trening i seg selv.

Ikke sitt for mye ved pc skjermen. Ta heller med deg hunden din ut (eller en venninne) å gå tur. Vær mye i bevegelse.

Skyll huden din med vann hver morgen og kveld. Bruk gjerne ansiktsmaske om du er jente..  Kutt ut brusen, drikk heller vann (for meg blir ikke dette noe problem ettersom jeg foretrekker vann uansett)

Hvis/Når du er ute å jogger, hør på musikk som kan pushe deg til det maksimale. Ikke rolige og klissete kjærlighetssanger. Viktig å høre på noe som får deg til å ønske å bevege deg

Om du ikke orker å forlate huset - frykt ikke. Slå på stereo anlegget, klikk deg inn på youtube, finn en sang på spotify, eller ett eller annet. Sett musikken på høy guffe og dans til du blir gal!

Glem for all del ikke å ha styrke og tøye ut! VIKTIG VIKTIG VIKTIG!


Musikk listen

Ettersom at jeg har krevd at dere skal høre på pushe musikk kan jeg jo skrive ned ett par sanger som hjelper meg med å få blodsirkulasjonen i gang


Jai ho (you are my destiny) - the pussycat dolls

keep it going louder - Major Lazer (se musikk video.. funny!)

step up - Samantha Jade

Push it to the limit - Corbin Bleu

Whip your hair - Willow Smith

 

-A

Les mer i arkivet » Juli 2011 » Juni 2011 » Mai 2011
hits