bthew -

Doing something good

Sitter her og gjør absolutt ingenting. Har hatt vekkerklokken på supertidlig (10:30) hver dag men har alikevell endt opp med å våkne klokken 12 - halv 1. Føler meg skikkelig slakk, men har ikke vært i humør til å gripe dagen. Har ikke sovet spesielt god siden hendelsen sist fredag...
Fant også ut at kronprinsen hadde vært på Rixen samtidig som med og Lisa (der vi var på hyttetur.) Var litt kult da, utenom at jeg fant det ut i dag..

Igår derimot grep jeg dagen og fikk gjort skikkelig mye utav den!
Startet dagen med 40 minutters sykling (husk å kjøp nytt sykkelsete Anita), før jeg hadde styrke og utøying (må si at jeg ble veldig myk i løpet av de minuttene), så jeg dysja og spiste middag før jeg og mamma reiste til Ikea. Der kjøpte vi speil til rommet mitt, noen tøyesker jeg kan ha alle veskene mine i, og stativ!
Har pratet om å kjøpe stativ helt siden I-don't-know-when, men måtte vente på at Cathrine stakk til USA sånn jeg hadde en plass å ha den!
Jeg mekka den sammen selv, og følte meg ganske så handy da!

Idag skal jeg tilbringe dagen min med Maiken og co når hun er ferdig med sitt. Så får vi se hva vi finner på!
Håper alle koser seg i dag!

Før

Etter

Det er bare til å spør om nummeret til bedriften min hvis du vil ha noe mekket sammen!

Ha en fin dag da dere

en hard tid

Da er vi tilbake etter en hard stund.
Vi har vært veldig preget av hendelsen i Oslo, og har derfor ikke blogget. Vi kjente ingen som har blitt såret eller omkommet, men vi har nære venner som er blitt pårørende!Vi har fult ganske nøye med og skrev også et veldig langt innlegg som ble slettet pga dårlig internett! Wuhu!

Vi var og gikk i toget i Stavanger. Var helt sykt med folk. Så sikkert ett par kjente av 75 000 ! Og i Oslo da. Herregud. 150 000 ! Det er helt sykt
Det viser bare at vi er sterke sammen nå, enn noen gang før. Så Anders B.B lyktes med en ting: å føre Norge mer sammen. Skulle bare ønske han kunne gjort det uten å skade og drepe noen!

Vi kommer sterke tilbake senere, men for øyeblikket vil vi bare fokusere på våre venner og vi sender våre kondolanser til alle pårørende! Vi er her for dere!
Dette er en tid til å fortelle til vennene deres at det er glad i dem!

En utrolig fin sang om 22.07.2011!  ♥

Nyter hyttelivet

Da sitter vi her på hytta og storkoser oss. Dagen idag har vært veldig fin og varm!
Vi har benyttet dagen til å spise frokost ute, bade (lære oss selv å stupe skikkelig) og gå en liten tur. Ellers har vi tilbrakt store deler av dagen sittende i sofaen, med mac'en på fanget og tv'en på!
Idag har vi sett på "The King's Speech" og "Piranha". Begge filmene er til å anbefales, så dere burde se den!

Nå begynner klokken å slå litt mye, so we'll be back later! God natt god folk. Kos dere med filmene!

Frokostbordet og god utsikt! Aaa livet er herlig!

- A&L

hey hey hallåå

Hater hvordan jeg blir i skikkelig dårlig humør når jeg hører på triste sanger. Kjenner at jeg bare får lyst til å sette meg ned å gråte, eller ligge i fosterstilling i flerne dager. That's just sad dude..

Idag har jeg ikke gjort så mye uten om å lufte bikkja og sett Harry Potter. Det var en ganske bra film, og en fin avsluttning! Et bra farvell kan jeg vell kanskje si!
Det er sykt hvordan Harry Potter og co har fulgt oss opp gjennom årene. Han ser fremdeles ut som en dritt unge, men han har værtfall blitt skikkelig flink til å trylle! Bare spør Voldemort!

Men nå skal jeg høre på enda litt mer trist musikk før jeg hopper i loppekassa. Imorgen er det hyttetur med min skribentpartner, så da kan det bli mye morsom blogging!

Savner varmen allerede ! Bildet er lånt fra Bennysriddle my man

Øyhopperen er tilbake

Guess who's back?!

Da har jeg hatt 3 herlige uker med ferie. Det er rart og tenke på at for akkurat 3 uker siden hadde jeg reisefeber og fikk ikke sove for det var bare ett par timer til vi skulle dra. Nå sitter jeg her, tre uker senere, like bleik som før, men med gode minner i bakhodet!
Herregud for en fantastisk tur!

Startet med  1 uke på IOS. På hotellet Mediterraneo!
Hvis dere skal til ios anbefaler jeg ALLE om å velge dette hotellet. Beste sosiale plassen, eierne er helt villt konge, de har en lat hund, og hotellet ligger nærme både stranden og byen (byen er omtrent 1 minutt unna.)
Vi leide ATV'er, opplevede IOS's ville uteliv og koste oss på stranden.
Dette var desidert mitt favoritt sted. Var utrolig trist å reise, var faktisk på gråten! He-he!

Etter dette tok vi ferjen over til Naxos. Her var det ikke like vakkert, men det var utrolig koselig!  Vi leide ATV'er her også og så bodde vi rett ved stranden, så vi lå der og grillet oss hver dag. Naxos er kjent for sine fine strender, og det kan jeg skrive under på at det er!
Dette er en plass hvor mest nordmenn, svensker og dansker reiser. Der hvor vi spiste frokost hver dag, husket servitøren alltid hva vi skulle ha! Gotta love her!

Så var feriens siste uke på plass. Santorini ble da vårt siste oppholdsted. Utrolig vakkert ! Hvis dere har sett The Sisterhood Of The Travelling Pants, så er det like nydelig som på filmen! Var i den gaten hvor filmen ble spillet inn, og det eneste jeg tenkte var: herregud så fint!
Magisk rett og slett. Fikk se solnedgangen også, helt magisk!
På denne øya lånte vi ikke ATV'er, men vi leide båt, var i badeland, var på vulkan øya, kjørte vannscooter og prøvde oss litt på paragliding! Kom hjem idag etter en hjemreise på 10 timer. Deilig og være hjemme nå kjenner jeg!

Har hatt det kjempe gøy, og gleder meg til neste gang jeg skal tilbake der!

Santorini

Sigbjørn og meg

Kaja

Benny i vannsklia

Den fine båten vi leide!